Supercharged

Øget kendskabsgrad til butik og webshop

Udfordring

Supercharged er en dansk fitness lifestyle shop. De forhandler sportsprodukter af høj kvalitet, der sammensmelter funktionelt sportstøj med fitnessmode i en udfordrende og international stil.

Udfordringen for Supercharged har været at få bredt kendskabet til både den fysiske butik såvel som deres webshop. Det har været en for stor mundfuld for ejerne at styre både butik, webshop og samtidig lave online markedsføring.

Tag et kig på Supercharged webshop lige her.

– Supercharged

Løsning

Jeg har hjulpet Supercharged med at sprede kendskabet omkring både deres fysiske butik samt webshop gennem et kundeevent. Vi valgte at sætte fokus på et fedt kundeevent. Her havde eksisterende såvel som potentielle kunder mulighed for at droppe ind i den fysiske butik for at gøre gode handler. Derudover kunne kunderne deltage i konkurrencer, smage gratis vareprøver og meget mere. Eventet blev annonceret ud på Facebook gennem en periode på tre uger. Vi opsatte både organiske opslag, en annonce med splittestvideoer samt oprettede en begivenhed for at danne os et overblik over mængden af tilmeldinger.

Efterfølgende har Supercharged fået opsat en række Facebookannoncer. Disse med henblik på at skabe konverteringer til webshoppen ved brug af forskellige virkemidler såsom storytelling, video mm.

Til denne case har jeg brugt min viden omkring målgruppeanalyser, SoMe annoncering og ikke mindst omkring videoproduktion.